راهنمای خرید کوله پشتی بچگانه

قبل از خرید هر کالایی، باید اطلاعات کامل آن و همچنین نوع نیاز خود به آن محصول را بدانید. در اینجا قصد داریم شما را با انواع کوله بچه گانه آشنا کنیم و به شما در انتخاب و خرید کوله مورد علاقه فرزندتان کمک کنیم.

هر فرد از کودکی به پوشش و آراستگی ظاهر خود بسیار اهمیت می دهد. بهترین لباس های مد سال را می پوشد و خود را در عطر های مناسب پوستش، غرق می کند تا با وارد شدن در جمع های دوستانه یا خانوادگی، توجه همگان را به خود جلب کند. پسر بچه ها و دختر بچه های شما، فرشتگان کوچکی هستند که روی زمین وجود دارند و شما با دیدن آنها، به خود می بالید و غرق در یک شادی بی نهایت می شوید.

شور و شوق کودکانه ی هر دختر و پسر بچه ای در هنگام مدرسه رفتن، به دو دلیل است؛ دلیل اول دیدار دوباره ی دوستانشان و بازی و تفریح های دسته جمعی و دلیل دوم، پوشیدن لباس های نو. ست بودن مانتو و شلوار دخترانه و پیراهن و شلوار پسرانه در دوران مدرسه، حس نشاط و شادی آفرینی به رفیق های هم مدرسه ای می دهد تا وقتی در کنار هم قرار می گیرند، یک دل بودن و پشت یکدیگر بودن را یاد بگیرند و بهترین روز های خود را کنار یکدیگر بگذرانند.

در آغاز سال تحصیلی و رفتن به مهد و مدرسه، علاوه بر داشتن پوشش اصلی فرزندان ایران زمین، به لوازم جانبی مانند کیف و کوله بچه گانه نیز نیاز است.

پشنهاد: نکات ظریف خرید کادو ولنتاین نیز مطالعه شود

کوله پشتی بچگانه

کوله عروسکی پلیشی

 

کوله بچه گانه ، یک وسیله جانبی برای قرار دادن لوازم تحریر و اسباب بازی کوچولوهای بازیگوش است تا برای بردن لوازم خود به خانه های بازی یا مدرسه از آن استفاده کنند و در تمام ساعاتی که بیرون از منزل هستند، از وسایل خود محافظت کنند.

دیدن دختر کوچولو های زیبا و پسر بچه های باهوش وقتی که یک کیف بچه گانه یا کوله روی کمر خود دارند و راهی مدرسه می شوند، یکی از تماشایی ترین صحنه های زندگی است. کوله های بچه گانه، در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که هر کودک با توجه به سلیقه ی خود و علاقه ای که به شخصیت های کارتونی دارد، آن را انتخاب می کند.

کوله بچه گانه فانتزی و کوله های عروسکی، از پرطرفدارترین اکسسوری های مورد پسند پرنسس ها و شاهزاده های خوش سلیقه و خوش ذوقی است که هر سال قبل از شروع سال تحصیلی خود به فروشگاه های بزرگ و کوچک شهر خود می روند و کوله دوست داشتنی خود را خریداری می کنند.

کوله بچه گانه فانتزی در سایز های مختلفی وجود دارد تا دانش آموزان دبستانی، با توجه به سن خود طرح و سایز مناسب خود را انتخاب کنند و از پوشیدن آن در تمام سال تحصیلی خود لذت ببرند.

یکی دیگر از پارامتر های مهم در هنگام خرید کوله فانتزی بچگانه، جنس آن می باشد. مثلا کیف های پارچه ای و فایبرگلاس، از مدل های مدرن کوله های عروسکی هستند که بسیار مورد استقبال خردسالان قرار می گیرند.

کوله پشتی بچگانهکوله فانتزی

 

انواع کوله های بچگانه از نظر جنس و متریال

کوله بچگانه از نظر جنس و متریال به 4 گروه تقسیم می شوند

  1. برزنتی
  2. چرمی
  3. فایبرگلاس
  4.  پارچه ای

البته کوله های هم هستند که ترکیبی از 2 یا چند جنس و متریال با هم هستند.

از نظر دوام و استحکام با در نظر گرفتن این مطلب که شخص استفاده کننده از کوله یک بچه خردسال می باشد بهترین این کوله ها کوله های فایبرگلاس هستند. چون کوله های فایبرگلاس در برابر ضربه, استحکام و دوام بیشتری دارند و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند ولی کوله های پارچه ای و برزنتی و بویژه کوله های چرمی به مراقبت بیشتری نیاز دارند. اگر لکه ای و یا مواد غذایی روی آنها بریزد به راحتی تمیز نمی شود.

از نظر طرح و رنگ هم کوله های فایبر گلاس دارای طرح های جذابتری و زیباتری برای کودکان هستند تا نسبت به دیگر کوله ها. مخصوصا اگر در طرح و رنگ این کوله ها از شخصیت های مورد علاقه کودکان یعنی شخصیت های کارتنی استفاده شده باشد

لازم بذکر است که بدانید روش نگهداری و شستشوی هر کوله ای هم نصبت به جنس و متریال آن متفاوت است پس به شما پیشنهاد میدم حتما راهنمای شستشو و تمیزکردن کوله پشتی بچگانه را مطالعه کنید.

 

خرید کوله بچه گانه

این روزها، تنوع محصولات فروشگاه ها و برند هایی که برای فروش ارائه می دهند، بسیار زیاد است. برندها برای جلب رضایت مشتری و جلب مشتری بیشتر هرروز مدلهای جدیدتر و جذابتری به بازار می دهند. و هرروز این تنوع طرح و مدل به دلیل رقابتی که درجریان است بیشتر و بیشتر میشود.

این باعث میشود مشتری قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد.

در گذشته وقتی برای خرید یک کوله به فروشگاه مراجعه میکردیم نهایت تنوع کوله ای که برای یک بچه وجود داشت 10 قلم کار بود ولی امروزه بقدری تنوع زیاد است که یک فروشگاه به تنهایی نمی تواند همه انها را به فروش بگذارد. البته باید در نظر داشت که این تنوع در متریال و کیفیت اجناس نیز وجود دارد.

افت بازار و رکود اقتصادی باعث شده اجناس بی کیفیت در بازار بسیار زیاد باشد. از طرفی هم ویروس کرونا باعث شده مراجعه به فروشگاه ها ریسکس بیمار شدن را نیز به همراه داشته باشد.

حال یک خریدار برای تشخیص کیفیت و داشتن امکان خرید بهتر چه باید کند؟

 

 

بهترین راه خرید کوله بچه گانه

بهترین راه خرید, خرید اینترنتی هست. به چند دلیل

  1. امکان آلوده شدن به ویروس کرونا بسیار کمتر هست می توان گفت صفر است
  2. امکان انتخاب و دیدن تنوع محصول از بین هزاران محصول با تنوع بی نظیر از بین 100 ها فروشنده مختلف و 100 ها تولیدکننده مختلف با 1000 طرح و رنگ و مدل گوناگون.
  3. امکان سرچ و پیدا کردن یک برند خاص یک کوله پشتی خاص یا مدل خاص و پیداکردن فروشنده آن محصول و خرید از ارزانترین  فروشنده آن محصول.
  4. اگر از فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید می توانید در صورت نپسندیدن مرجوع کنید
  5. وقت و زمان تان را در ترافیک طولانی مدت, هدر نمیدهید
  6. آلودگی هوا این روزهای بزرگترین مشکل مردم کلان شهرها هست. پس درخانه بودن و خرید کردن لذت بخشتر می تواند باشد.
  7. امکان مقایسه برندها و طرح های مختلف در کمترین زمان ممکن از طریق وبسایتهای آن  برندها
  8. امکان خرید به نازلترین قیمت. شما میتوانید یک محصول را در چند فروشگاه اینترنتی مختلف از نظر قیمتی مقایسه کرده و از فروشگاهی که به نازلترین قیمت عرضه میکند خرید کنید.

 

چرا خرید از فروشگاه Sandal.ir

فروشگاه آنلاین  Sandal.ir،  سعی کرده مجموعه ای کامل از کوله های فانتزی بچگانه از بهترین برند ها به مشتریان مفادار خودش عرضه کنه. کوله هایی از جنس فایبرگلاس و طرح های شخصیت های کارتنی, شخصیت های کارتنی که بچه ها به آنها بسیار علاقه مند هستند

از طرح های کوله پشتی موجود در سایت sandal.ir می توان به :

  • کوله پشتی سگ های نگهبان
  • کوله پشتی اسب تک شاخ
  • کوله پشتی مزرعه حیوانات
  • کوله پشتی خرسی
  • کوله پشتی مینیون
  • کوله پشتی پونی
  • کوله پشتی فضانورد
  • کوله پشتی اسپایدرمن
  • کوله پشتی بتمن
  • کوله پشتی سوپرمن
  • کوله پشتی مرد آهنی
  • کوله پشتی شگفت انگیزان
  • و ...

کوله شگفت انگیزان

کوله پشتی شگفت انگیزان

معرفی چند فروشگاه کوله پشتی بچگانه آنلاین

فروشگاه آنلاین دیجی کالا 

فروشگاه آنلاین Sandal.ir

فروشگاه آنلاین tavangarshop

 

 

خدماتی که فروشگاه آنلاین Sandal.ir  به مشتریان میدهد

  1. امکان خرید حضوری و غیر حضوری

  2. امکان مرجوع کردن کالا
  3. امکان انتخاب چند محصول و تست ان در منزل و در نهایت انتخاب یکی از انها
  4. ضمانت کیفیت و اورجینال بودن محصول
  5. خرید از بهترین برندهای معتبر جهانی
  6. انتخاب محصول از بین تنوع قابل توجهی از محصولات و مقایشه آنها با هم
  7. ارسال در کمترین زمان ممکن. تهران 1 روزه شهرستان 3 روزه

لازم بذکر است وبسایت هایی هستند مثل وبسایت ترب که کار مقایسه قیمت کالا را برای شما آسانتر میکنند. در این وبسایت قیمت یک محصول را در بین چند فروشگاه اینترنتی برای شما مقایسه کرده و ارزانترین را به شما معرفی میکند. ولی در نظر داشته باشید نمی تواند کیفیت انها را با هم مقایشه کند

 

انواع کوله بچه گانه که در فروشگاه آنلاین و سایت اینترنتی sandal.ir وجود دارند، اغلب مناسب دختر بچه ها و پسر بچه هایی هستند که به مهد کودک می روند و وارد دنیای رنگ ها و بازی می شوند و دوستان تازه ای در زندگی خود پیدا می کنند.

قیمت های کوله پشتی های موجود در وبسایت  sandal.ir ، قیمت معقول و مناسبی هستند و خانواده ها می توانند با اطمینان کامل، کوله مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین رنگ بندی کوله پشتی های این سایت، بسیار متفاوت و متنوع است و تمام رنگ های اصلی و مورد پسند هر فرد را دارا می باشد.

اگر پسر بچه های شما عاشق شخصیت های قهرمان و تیزهوش قصه ها هستند یا دختر بچه های شما رویای ملکه شدن و زندگی کردن در قالب یک فرشته را دارند، پس می توانید با خرید و انتخاب کوله بچه گانه انیمیشنی، آنها را به آرزوی خود برسانید تا در کوله پشتی کوچک خود، رویا های بزرگشان را حمل کنند و با آنها به هر قصه ای که دوست دارند سفر کنند.

پس فقط کافی است در صفحه گوگل کامپیوتر یا تلفن همراه خود، نام فروشگاه sandal.ir را وارد کنید و با خرید کوله پشتی با طرح دوست داشتنی و رنگ جذاب برای فرزند دلبندتان، او را سورپرایز کنید و به او، کوله ای پر از عشق و شادی هدیه دهید.

 

نمونه ای از طرح ها و مدل های خاص این فروشگاه

کوله شگهای نگهبان

کوله کارتنی

 

10 مدل کوله پشتی پرفروش دخترانه پسرانه سال 2021

کوله پشتی پسرانه سگهای نگهبان چیس

کوله پشتی سگهای نگهبان چسی

 

کوله پشتی پسرانه سگهای نگهبان مارشال

کوله پشتی سگهای نگهبان

 

کوله پشتی دخترانه هلوکیتی

 

کوله پشتی دخترانه هلوکیتی