اگر به دنبال یک شغل با سرمایه کم ولی سود خوب هستی حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کن.  پر از ایده های خوب برای آغاز یک شغل خوب و پر در آمد هست.

دمپایی یک کالای پر مصرف است که استفاده های گوناگون و تنوع فراوانی داره و با توجه به کاربرد آن انواع مختلف از نظر جنس و متریال داره و رنج قیمت بسیار متفاوتی داره. این رنج قیمت دمپایی در بازار از قیمت 19.000 تومان آغاز می شود تا دمپایی های بسیار با کیفیت و تخصصی و قیمت های میلیونی ( تا 3 میلیون تومان ). این تنوع قیمتی و تنوع جنسی برای انتخاب بازار هدف و انتخاب نوع مشتری بسیار عالی است. این به شما این امکان را می دهد بتوانید حتی با سرمایه بسیار کم یک شغل با درآمد خوب داشته باشید و با توجه به محلی که برای فروش محصولتان انتخاب می کنید بتونید محصول مناسب برای مشتریان خود تهیه کنید.

 

از کجا دمپایی فروشی را آغاز کنم؟

1. اولین قدم:

برای شروع یک کسب کار اولین قدم تایین میزان سرمایه ای است که برای شروع آن شغل می توانید هزینه کنید است که شامل خرید عمده دمپایی و لوازم و سرمایه گذاری برای تبلیغات و بازار یابی و ... است. برای شروع کسب و کار دمپایی فروشی شما را می توانید این کار را حتی با یک کارتن شروع کنید. می تونید ابتدا به ساکن از خرید یک کارتن دمپایی و فروش آن بصورت دست فروشی آغاز کنید.

2. دومین قدم:

دومین قدم که میزان سرمایه ای که برای شروع این کسب و کار دارید در آن بسیار موثر است روش فروش دمپایی است. شما با توجه به سرمایه ای که دارید می توانید به روشهای زیر این شغل را آغاز کنید.

الف) دست فروشی 

ب) فروش خانگی ( در شبکه های اجتماعی)

پ) فروشگاه آنلاین تخصصی

ت)  باز کردن مغازه

خرید دمپایی

دست فروشی دمپایی

شما با کمترین سرمایه می تونید دست فروشی را آغاز کنید. در اجراع این امر 2 تا مطلب بسیار اهمیت دارد

1. تهیه جنس ارزان قیمت ولی با کیفیت و خوب

2. محلی که در آن می خو.اهید دست فروشی کنید باید پر جمعیت و پر رونق باشد

حتما این مطلب را آویزه گوش کنید که ارزان بفروشید ولی تعداد زیاد بفروشید. راز موفقیت در این کار ارزان فروختن و تعداد بالا فروختن است. معمولا دست فروشان موفق همیشه این دو نوع دمپایی را برای فروش تهیه می کنند دمپایی حراجی یا دمپایی بیمارستانی

 

سو فروش دست فروش دمپایی:

در این روش فروش دمپایی سود فروش بسیار به محلی که برای فروش دمپایی انتخاب می کنید و نوع محصولی که می فروشید دارد

ولی شما می توانید 30 تا 40 درصد بسته به شرایط گفته شده سود ببرید. ولی حتما ما به شما توسیه میکنیم در ابتادای کار سعی کنید بیشتر از 30% روی قیمت محصولات سود نگیرید تا مشتری بیشتری بتونید جذب کنید و فروشتان را چند برابر کنید. سود در تعداد بالا فروختن حاصل می شود.

فروش خانگی دمپایی در شبکه های اجتماعی

اگر شما امکان دست فروشی ندارید مثلا اگر خانه دار هستید و باید به کارهای خانه نیز بپردازید می توانید در خانه این کار را انجام دهید. برای این کار تنها به یک گوشی موبایل و اینترنت نیاز دارید. می توانید در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام  و یا روبیکا و دیگر شبکه های اجتماعی عضو شوید و یک کانال یا یک پیج برای خودتان بزنید و در آن تصویر محصول و اطلاعات آن را قرار دهید و شروع به کار کنید. 4 تا مطلب برای اجرای این کار بسیار مهم و پر اهمیت است

1. استفاده از عکس های خوب و با کیفیت و با سلیقه

2. پشت کار داشتن و تداوم کار ( باید حداقل روزی یک پست قرار بدید و دلسرد نشوید) تا مردم عضو گروه یا کانال شما بشوند و خرید کنند و این امر زمان بر است یک شبه به نتیجه نمی رسد. شاید ماه ها طول بکشد.

3. تهیه محصول با کیفیت و خوش فروش

4. سعی در افزایش فالور ها و عضو های گروه

خرید عمده دمپایی

فروش آنلاین دمپایی در وبسایت:

برای اجرای این امر می تونید به دو روش عمل کنید.

1. اگر سرمایه بیش از 200 میلیون تومان دارید می تونید یک وبسایت تخصصی برای فروش دمپایی طراحی کنید مثل فروشگاه sandal.ir که یک فروشگاه تخصصی دمپایی و صندل است. برای اجرای این امر باید در نظر بگیرید الاوه بر هزینه طراحی یک وبسایت خوب و هزینه تهریه محصول هزینه های دیگری مثل هزینه سئو وبسایت و هزینه کارمندان و  مالیات و شرکت و ... را حتما در نظر بگیرید و بدانید شاید بیش از یک سال زمان ببرد تا شما به فروش مناسب برسید.

2. فروش در وبسایت های مثل دیجی کالا و باسلام و .... در این فروشگاه ها شما می توانید به راحتی عضو شوید و از همان روز اول فروش محصول را آغاز کنید. این راه بسیار کم هزینه تر است و می تواند برای شما که تازه شروع به کار می کنید با موفقیت  همراه باشد.

 

و اما....

مغازه دمپایی فروشی:

بارای این روش باید سرمایه مناسبی داشته باشید و بیشتر سرمایه اولیه صرف اجازه مغازه و تهیه دکور مغازه و تبلیغات اولیه می شود.

1. برای باز کردن یک مغازه دمپایی فروشی، مراحل زیر را دنبال کنید:


   - انتخاب مکان مناسب بر اساس جمعیت محله و رقابت در بازار 

اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید باید موارد زیر را حتما در نظر بگیرید

 

  • تهیه و خرید دمپایی از تامین‌کنندگان معتبر 
  • طراحی و دکوراسیون منحصر به فرد مغازه برای جذب مشتریان
  • تبلیغات مناسب به‌وسیله فضای مجازی و تبلیغات محلی 

 

سود فروش دمپایی:

میزان سوددهی فروش دمپایی بستگی به عوامل مختلفی از جمله مکان مغازه، قیمت فروش، هزینه‌های اجاره و تأمین مواد اولیه دارد. با توجه به میزان پرس و تقاضا در منطقه و کیفیت محصولات، می‌توان سود قابل توجهی کسب کرد. اما برای دقیق‌تر بودن، باید یک بررسی بازار و برآورد هزینه‌ها انجام دهید. در روش مغازه داری هم می توانید 40 تا 50 درصد سود بگیرید.