نکات ظریف خرید کادو ولنتاین

کادو ولنتاین چی بخرم

نکات ظریف خرید کادوی ولنتاین

کادوی ولنتاین چگونه باید باشد؟ کادو روز ولنتاین برای یک مرد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ کادو ولنتاین برای دختر چه می تواند باشد؟ ارزش مادی کادوی ولنتاین تا چه اندازه مهم است؟ کادو ولنتاین چی بخرم؟ اصلا ولنتاین کی هست؟ در اینجا نکاتی ظریف را در مورد خرید کادو روز ولنتاین برای شما گردآوری کرده ایم.

اگر عشقی در زندگی خود داشته باشیم، حتماً در مناسبت های مختلف برای او کادو می خریم؛ زیرا با یک هدیه، هم احساس و علاقه ای را که در اعماق دل پنهان کرده ایم به او ابراز می کنیم و هم می خواهیم این احساس را به موثرترین شکل ممکن انتقال دهیم که به یاد او بوده ایم. با این حال، مانند هر کسی که معشوقه دارد، ما هر از گاهی هنگام خرید هدیه برای عشقمان دچار گرفتگی ذهنی می شویم. منظور از گرفتگی ذهنی این است که در مورد اینکه چه هدیه ای برای معشوقمان بخریم تصمیمی نداریم، مخصوصاً در روزهای خاص مانند تولد، روز ولنتاین، شب سال نو و ... . بنابراین، در یک فضای بلاتکلیف، ما گاهی اوقات در انتخاب هدیه برای معشوق خود مرتکب اشتباهات جدی می شویم. در این مقاله در مورد آنچه در خرید هدیه برای معشوق خود باید به آن توجه کنید و آنچه باید از آن دوری کنید صحبت خواهیم کرد.

 

روز ولنتاین چی بخرم؟

انتخاب کادوی ولنتاین برای یک مرد

در زندگی معمولی اولویت همیشه خانم ها هستند اما این بار به معشوق مرد اولویت بدهیم. اگر قرار است برای دوست پسرتان هدیه بخرید، باید رفتار، ساختار شخصیت، خلق و خو و طبیعت او را به خوبی بشناسید. مثلا دوست پسرت چه چیزی را بیشتر دوست دارد؟ وقتی با او وقت می گذرانی بیشتر در مورد چه چیزی صحبت می کند؟ چه رویایی دارد؟ به چه رنگ هایی بیشتر علاقه دارد؟ چه عطرهایی را دوست دارد؟ یا در اوقات فراغت خود از انجام چه کاری بیشتر لذت می برد؟ در نتیجه ترکیب پاسخ همه این سوالات، مطمئنا می توانید یک هدیه خوب به عنوان کادو ولن برای پسری که معشوق شماست، انتخاب کنید.

به عنوان مثال، آیا دوست پسر شما یک طرفدار متعصب فوتبال است؟ اگر پاسخ آری است شما می توانید به معشوق خود پیراهن محصول مجاز منتشر شده توسط تیمی را که او در این فصل دوست دارد، هدیه دهید؛ یا در مورد دوست دخترتان، اگر دوست دختر شما به موسیقی علاقه دارد، می توانید تمام آلبوم های هنرمند مورد علاقه اش را بخرید، اگر به سینما علاقه مند است، تمام سریال های کارگردان مورد علاقه اش را بخرید، اگر به تئاتر یا سبک نمایش علاقه دارد، می توانید بلیط تئاتر آخرین نمایش روی صحنه را برای او تهیه کنید.

 

نکات خرید هدیه روز ولنتاین برای یک زن

 

نکات خرید هدیه روز ولنتاین برای یک زن

انتخاب کادو برای خانم ها سخت تر و پیچیده تر است؛ چون، آنها در مورد همه چیز دنبال جزئیات هستند و دیدگاه خاصی دارند که آقایان غالبا از آن بی اطلاع هستند. بنابراین، بیایید به جزئیات خرید کادو ولن برای دختر (دوست دختر) یا کادو ولنتاین برای همسر بپردازیم. هنگام انتخاب کادو برای معشوقه خانم خود اصلا نباید کورکورانه رفتار کنید. نه یک بار، بلکه حداقل چندین بار به این فکر کنید که چه هدیه ای می توانید بخرید. قطعا فراتر، پشت، جلو و همه آنچه که می توانید او را غافلگیر کنید را در نظر بگیرید و بر اساس آن برنامه ریزی نمایید.

از آنجایی که خانم ها بسیار جزئی گرا هستند و وسواس زیادی به جزئیات دارند، سعی کنید این ویژگی آنها را مدنظر قرار داده و در انتخاب هدیه، ماهرانه عمل کنید! به عنوان مثال، به جای هدیه دادن به عزیزتان با پیام ساده «دوستت دارم»، سعی کنید چیز پیچیده‌تری انتخاب کنید! به عنوان مثال، اگر می خواهید یک گردنبند به معشوقه خود به عنوان کادوی ولنتاین تقدیم کنید و یادداشتی با عبارت "I Love You" را در جعبه هدیه ضمیمه کنید؛ در عوض، می‌توانید بطری‌های کوچک نوستالژیک را در جعبه‌ی گردن‌بند قرار دهید و هدیه‌ای که با نماد «بی نهایت» یا نماد قلب طراحی شده است را در داخل آن بگذارید و حتی یادداشتی عاشقانه نیز در درون آن قرار دهید. زیرا این روش بسیار در جلب احساس طرف مقابل مؤثرتر است.

نکات ظریف خرید کادوی ولنتاین

باز هم تاکید می کنیم کادوی ولنتاینی را انتخاب کنید که به معشوقه تان نشان دهد که همیشه او را گرامی می دارید، هیچ کس نمی تواند به ارزش او نزدیک شود و او جایگاه بسیار ممتاز و ویژه ای دارد. اگر فکر می کنید منظور من از این گفته ها خرید هدایای گران قیمت است، باید بگویم که چنین چیزی موضوعیت ندارد. زیرا مهم برای خانم ها اخلاص و انتقال عاطفه است. هر چه بهتر بتوانید عشق خود را به او منتقل کنید، هدیه شما ارزشمند تر خواهد بود. زیرا هرگاه آن هدیه را ببیند، یک بار دیگر به یاد صمیمیت و محبت شما خواهد افتاد.

کادوی ولنتاین نباید هر کادویی که به دوستان عادی تان می توانید هدیه بدهید، باشد!

هر کادویی که می توانید به دوستان عادی تان هدیه دهید برای معشوقتان نخرید و گرنه پیشاپیش باید خود را برای دردسرهای زیادی که در رابطه خواهید داشت آماده کنید! علاوه بر این، فراموش نکنید که با این کار می توانید صدماتی را در قلب معشوقه خود ایجاد کنید که ترمیم آنها دشوار است.

باید در نظر داشته باشید که کادوی ولنتاین، یک هدیه جهانی برای زنان است. این هدیه می تواند محصولات مرتبط با تکنولوژی، زیبایی، محصولات مراقبتی، هدایایی مانند جواهرات و لوازم جانبی گوشی یا کامپیوتر باشد.

سعی کنید هر هدیه ای که فکر می کنید دوست دخترتان بپسندد را در مکانی که به خوبی هدیه شما باشد، به او بدهید. برای مثال، این مکان می‌تواند مکانی نوستالژیک باشد که در آن عشق خود را با او آغاز کرده اید. به عنوان مثال، جایی که برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردید، جایی که برای اولین بار همدیگر را بوسیدید، جایی که برای اولین بار به معشوقه تان گفتید "دوستت دارم". وقتی هدیه خود را در مکان هایی با چنین معانی خاص به عشق خود تقدیم می کنید، هدیه شما هم از نظر معنوی و هم از نظر چشمگیر بودن، بسیار پر معنی و مفهوم می شود.

جهت خرید کادوی ولنتاین برای همسر، دوست دختر، دوست پسر یا نامزد خود می توانید از محصولات ما در فروشگاه صندل نیز دیدن نمایید